30.4.09

tagged by raudhah

1. The person that tagged you is : raudhah
2. Your relationship with her is : classmates
3. Your first impression of her is : err .ape ekk ??
4. The most memorable moments with her : idk
5. The most memorable thing she has said to you is : "ta abes2 ngan SHIROI dye ." HAHA :DD
6. If she becomes your lover, you will : impossible larr
7. If she became your lover, what should she improve at : err .idk
8. If she becomes your enemy, what would you do : tell people bout her no.3 .HAHA .
9. If she becomes your enemy, the reason will be : no wayy larhh
11. Your overall impression on her : shes differentt :) wut different ?? idk .HAHA :D



....................................................................................................................................................



12. The characteristic you love most about yourself : i love to laughh n laughh at people .HAHA
13. The characteristic you hate most about yourself : donno larhh .any ideaa ??
14. The most ideal person you want to be is : happy go lucky :))
15. For people that care and like you, say something to them : ily foreverr larhh
16. Pass this quiz to 10 people who you want to know how they feel about you :


1. meyha
2. makpah
3.biha
4. fatin
5. fara
6. raudhah :))
7. sakura
8. kakcik
9. arifa
10. SHIROI ??



17. Who is 6 having a relationship with : [raudhah] idk larr .even i know , i wont write it heree ,nti raudhah maraa .HAKHAK
18. is 9 a male or female : [arifa] female larrhh weyhh
19. If 7 and 10 were together, would it be a good thing : [sakura n SHIROI ??] no wayy !!!
20. What is 2 studying at the moment : [makpah] no idea !! haha .
21. When was the last time you had a chat with 3 : [biha] jz noww .
22. What kind of music does 8 like : [kakcik] idk larr .
23. Does 1 have any siblings : [meyha] yeahh .
24. Will you woo 3 : [biha] nope !
25. How about 7 : [sakura] no !
26. Is 4 single : [fatin] i think sooo .
27. What's the surname of 5 : [fara] huh ?!
28. What's the hobby of 5 : [fara] idk larrhh .dreaming kott .ehee -.-
29. Do 5 and 9 get along well : [fara n arifa] yeahh
30. Where is 2 studying at : [makpah] ZOO .hahaha
31. Say something casual about your eyes : dunno larr .
32. Have you tried developing feelings for 5 : [fara] haha .NO KOMENN !
33. Where does 9 live : [arifa] idk larrh
34. What colours does 4 like: [fatin] PINK of cuhs .KAH KAH :)
35. Are 5 and 1 good friends : [fara n meyha] maybe larrh
36. Does 7 like 2 : [sakura n makpah] dunno .ask them urself larr .
37. How did you get to know 2 : [makpah] forgot already larr .ehee
38. Does 1 have any pets : [meyha] idk
39. Is 7 the sexiest person in the world : [sakura] NO komenn :)


nana

27.4.09

bebas...(mcm nama parti la plak!!)

ish...ish...ish...lpas bace pe yg meyha tlis psal aq nak mara pun ada...tp nmpk sgt tpu coz bile aq bace aq gelak.hahahahha aq bkannye sngaje nk 'tinggalkn' ossicle aq kt lab or pe2 je lar tmpt lain..act. aq x dengorr psal nga syok sgt wat keje.minx maap ye sape2yg agk lmbt dilayan ue :p


hmmm...
last week aq saje bkak topik psal pe kte akn jdi ble dh beso nnti...klu ikut otak aq yg x gliga ni,,aq tkut lar nk jd besor.bkan pe..aq tgok n aq perhati(same je lah 2) org yg beso ni byk gler mende yg dowg kne pkir...kne pkir mcm ne nk dpt duit,kne byr cukai,,,sume2 tu larh!!! ada je poblem. act aq syg nk tinggalkn skola.. even ada lar certain manusia ni kate skola 2 boring,,tension,,whatever2.. tp bg aq skola tmpt yg best!!


lyana pun mnyampuk r pas 2...
'klu kte dh besor nnt msti kte(mksudnye geng ktorg) brpisah.. cedeyhnye!!' tp solution utk poblem ni snang je.. ktorang still leyh contact pkai blog,,ms,,fon,,.. ok!poblem settle.


act. ada byk mende ktorg bncg psal topik ni tp aq dh lpe.. sory sume!!

ikhlas dri,,nawwarah

25.4.09

i gt no betta work 2 do..

haizz...
aq rindu kat membe2 aq..esp(mpah..nana-silly,byha n nawarah)
act i x de keje nh wt..jd aq nk cite psl my fwens la..eh2 ckp manglish la plak!!
i'll start wif nana a.k.a silly lily..act she s a guwd fwen of mine..v 24 jam gado oni..u cn gt mad sittin next 2 her...wen i tok sumtin she olwaz lyke 2 menganjing 1..haizzz..bt nice..sengal r aq niehh..x pasal2 ari 2 mse goeg kena dyri atas kusi...hehe..d 1st tyme i saw her damn tall standing bsid me..hehe(biase larhhh dye kn polis pendek)

siti..hehe a.k.a mak pah
u must c her bulu mata melentik cm unta..mpah koyak x skirt ko..hrp .com ea,,
dh la comel..jgn perasan ea mpah..dye nie jap ade mood n d next minute its gone...haizz
ssh btol seyh!!asyik2 aq yg jd mangsa jelingan dye niehh...laen kali cube jln ikot shape ea..dun walk straight n turn sharp 90 degrees ea,,,


nawarah
thanx au sb ari 2 ahli2 penubuhan gula pelangi bersatu tlg aq wt keje kayu aq tuhh..dye nieh tlg aq wt lawa2 keje kayu aq 2...tp kdg2 ad masalah pendengaran skit coz dye nye osicle tertinggal kt makmal scn 1 ue..hehehe...tp dye niehh giler hbs,,,

byha(biul) jgn mara au
dye nie ske belanja owrg..xp byha kaw kene berhati2 coz ad owrg mcm BBC1 aq tu kawan ngan ko juz utk duit ko...its ol about d money..dye nieh ckp muke aq stress giler2 mse wt keje kayu ue..kteowrg maen msok jep dlm bengkel ue tanpa cikgu..hehe


daa r aq nk caw...
~meyha~

eeee comelnye...

dat person whom i met @d funeral..
i xnot 4gt d sight of d person os0....so cute..mylo2
i wish i wold noe *** more...
i want 2 c***
plzzzz.....
so stylo,,,rich,,n *******...
so kind 2 my cuz sis sum0re...
i'lllllll neva ever 4gt u in my lyfe mylo...

24.4.09

no tittlee :)

jz now akuu teminomm airr sabonn .haaiisshh .rase dy AGAK kurangg sedapp .akuu ingtkn airr masakk .nasebb baekk bawu minum setegokk .klw minomm bertegok tegokk apee arr jadik kt akuu .HAHAHA ta bole bla siott .








-fyfa-

18.4.09

konsert :)

best bole konset tadikk .starting dye ponn bestt .eehhee .-.- .overall memg bestt gilerrkk .congrats arr to band girlss .salutee arrrhh ngann korangg .HAHA :D

16.4.09

liyana cakapp thanx ea !!

haha :DD btol ckp nawwarah uee .finallyy ,siapp gakk keje folioo goegg uee .memg kelamm kabuttt gilerkk arr .hishhh ! yg akuhh ta bole luperrr .akuhh da TERmarah ayahh akuhh pagi tadikk .haha :) .soryy ekkk .

na twu ta knapee akuhh bole TERmarahh ayahh akuhh uee .ehhee .jadikkann bnda neyhhh sbagai pngajarann okee .jgn ikott eaa .act ,camneyhh .lastt nitee akuhh siapkann folio geog .dari kol lapann smpaaii arr kol satuu .ta siapp2 beb .haha :DD .thenn ,ayahh akuhh soh akuhh tido dulukk n kol 3 dyee nakk kejott akuhh balekkk .akuhh cakappp ,ta payahh arr cuhss ,once akuhh da tidoo ,thenn nanntii bile nakk bangonn balekk .haisshh .memg susaahh woo nak kejott akuhh balekk .butbut ,akuhh tido arr gakk .thenn ,kol 3 ayahh akuhhh pon kejott arr akuhh .at datt tymee akuhh seda yg dyee kejott akuhh .but ,biase arr .org bru bngon tidoo ann tengaahh mamaii .akuhh yg bangonn neyhh ,bole plakk akuhh tetido balekk .nak dipendekkann cite ,kol 5 baru akuhh bangonn .fes reactioonn akuhh bile tengokk jam tepatt kol 5 - bapakss arrr !!
camne keje geoogg akuhh ??? cmne ngn baju skolaa akuhh yg blom iron ue ??? cmne ngann beg akuhh yg blomm kemass ue ??? n mostt importanntt ,cmneyhh ngn m.u akuhh .OMG ! mcm manee arr akuhh bole telapass game m.u ueeee .hiiissshhh .akuhh ape lagikk .akuhh bebell arr kt ayahh akuhh .evenn tuhh memg salah akuhh .akuhh yg ta bangonn bile dyee kejott .-_-
cam apee ann .nasebb baekk keje akuhh siapp gakkss .ahaaa .
thnx eaa makpahh ,bihaa n nawwarahh .korg da tolongggsss akuhh tadikkk .reallyy apreciaatee it okee !

p/s : nasebb baekk m.u menangg .haha :DD ta deerrkk akk akuhh frustt .

leganyee.....

yahoooo.!!!!
akhirnye siap jgak keje kursus geog...
hri ni klakaw tul
sume orang ngantuk mse kelas sn
nseb baik ckgu baik
de org 2 nk thn ngantuk nye psal sanggup brdiri...
yg lain sume mata merah je...
4 geog,,sume org sanggup tido lmbt...
trmasuk le aq...hehehehe

-yg ngantuk:p
fatin a.k.a. nawwarah

15.4.09

nana :(

ishhhh .penatt syiall akuhhh .dis weekkk meemgg cm sial jekkk .banganggg btolll arrr .start drpd smlmm lagi .arineyhhh plakkk .tahhh kenapee ,akuuhh terasaaa siakkk .everyonee keeppss blamingg mee *i thinkk larhh :p .hissshhh !! memg susahh arrr nkk describe perasaann akuuuhhh skanggg neyhh .

...

hyep...
aq xpena mnat chris ler...
pecaya la...
aq stil nk kwan ngan *****....
xpyah la wat cam ny...

13.4.09

sweett songg !

Na na na na na na
Na na na na na na
Sejak melihatmu
Ku jatuh hati padamu
Saat mengenalmu
Semakin kuingin kamu
Maukah engkau menemani aku…

Reff :

Hari kuindah
Dua hati kan bersatu
Hariku indah
Dua langkah menjadi satu
Andai aku dan kamu
Bersama selalu

Na na na na na na
Na na na na na na

Saat kau menatapku
Aku jadi salah tingkah
Kau genggam tanganku
Berdebar debar jantungkku
Maukah engkau Menemani aku…

Hari kuindah
Dua hati kan bersatu
Hariku indah
Dua langkah menjadi satu

Dan bila kau tak ada
Mengapaku memikirkanmu
Apakah engkau juga
Memikirkan aku


diss songg was dedicated from makpah to KAWAIII & TAKAI
haha :DD

nana was so boreddd !

urrghhh !! borink larr seeyyhh .hw mathh akuhh pon ta siap lagikk .butbut ,tade m00d larr seyhh nk wat .HAHAKKSS :DD

i guess , i gottt somethingg to write hereeee .
can i write something bout my friendsss .bole ta ?? bole ta ??haha :)

i'll start wif who ?? haha :DD let me start wif the most CRAZY fren dat i ever had .HAR HARR :D

meyharshnee


dye neyhh memg gilerkkk arrr .in class ,i sit beside herr .every second we laugh . tahh pape jekkk ,HAHA :DD .yg akuhh ta bole blaa ,akuhh slalu gado ngn dye .bestt bolee bile gado ngann dyyee .GAH KAH KAH .dy neyhh agakk gilerr .eh .bukan agakk but memg gilerr larhh .evenn minahh neyhh gilerr , dy stilll pandai weyhh .





nabihah bt halim

eerrkk .apa ekk akuhh nak cakapp pasal dye .dye neyhh baekk .kdng2 agakk sengall .dye neyhh jadikk bendahari klass 3 kt 1 .ari2 asyikk kire duet jekk .HAHA .money money ! dye neyhh ponn pandaiiii gakk tapi suke wat camm org buduss .HARHAR :D akuhh jelezz ngn dyee ,every yearr mesty dy gi overseas .best bole ?? harrharr .


siti afifah bt sazali


umm .dyee neyhh baekk tw .fyi ,makpah neyhh ta senang suke kat org tw .HAKHAK .camne ekk .cmneyhh larhh .once dy da suke kt kaw ,kaw kene apprecite it cuhss makpah neyhh ta suke org yg bukan2 oke .dont ever try to hurt her oke .akuhh sepakk kang sape yg saketkann ati dye ! herrr


fatin nawwarah bt md shariffudin


haha :DD .apee ekk akuhh nakk citee sall dye neyhh ekk .ummmm .diaa neyhh klaka tahapp cipann arr weyhh .HAHAKSS suke buatt lawakk buduss dlm klass . pluss dye neyhh kengkadangg agakk clumsyy .tagline dyeee -- "bole kejaarr" HAHA .only CRunited knows wut the meaning oke .

mereka sume nihh membe akuhh yg plg best okee !

H A R H A R ! :))

11.4.09

survey by nana :)

How are you?
okayy larhh .
Are you really okay?
not sureee .
Do you enjoy being single?
sometimes YES n sometimes NOT .
Are you crushing on someone?
haha :DD yeah i do.
Do they like you back?
donno lerr .
If so, why are you not with them?
i said i donno larr !
What's their name?
name ?? woo ! bahaya seyhh !
Do you think high-school relationships can last?
maybe .depends arr .
Do you remember your first crush?
of cuhs .he's rilly special .haha :DD
Have you ever been in love?
always :)
Does anyone love you?
hah ! tatawu .tatawu .ade ke weyh ?? :)
p/s : for those who love me , plis raise up ur hand oke ?? :)
When will you next see the person you like?
tah larhh .klw ade jodohh . haha :)
How does it feel when your crush doesn't like you back?
oh gosh ! frust beb .
Is their anyone you couldn't live without?
of cuhs lerr .
Who is the last person you hugged?
dont rememberr .
Do you like this person?
maybe
Do you get shy around guys/girls you are crushing on?
haha .of cuhs .cover beb !
Do you love your friends?
stupid question .of cuhs arr .esp my CRunited .n HER :) .
Do you get along better with guys/girls?
both .
Is your perfect guy somewhere out there or just a fantasy?
he's out there ! not a fantasy larr .
Are you bored?
yeah
Who makes you happiest?
all of my FRENS .thnx eaa guys !
Have any celebrity crushes?
yeah .so many of them larr .
Are you thinking about your crush now?
yeah .i always thinking about them .every second oke .haha :DD




CRunited+shiroi+DYE= nana

8.4.09

KISAH AKUH......HUHU..:P..:)

hey guys!

what's up??

smlam nan hri ny, aq kene dowk sensowg kt umah..

cz parents aq g kenduri kt KT a.k.a kota tinggi...

urmmm..aq rase bebas gler lar seyh..haha

aq leyh tgk tb, dgar radio skuat yg aq nk..huhu..



mungkin kengkwn aq yg bace blog ny pelik dgn ape yg aq tlis..

ye ar, tgk tb n dgar radio pown dikira bebas ke??



haha...



ade larh rahsia d sebaliknye...huhu

nk tw x? haha



aq rindu gler kt abg2 aq yg nun jauh d kuala lumpur....
huhu






....oguri shun....

:)

thank GOD !

haha .



makpah !


akuhh da pecaye da ckp ko .


i believe it .

i blieve it .

kaw kan cakapp kt kitorg yg kaw da ta minat dak ue .skng neyhh baru akuhh pecaye .
whatt a gud decision meyh !! bagoss .bagoss .
akuhh rase an .its my opinion larhh .drpd ko minat dak ue ,lebeyhh baekk ko minat drum major kite ue .haha :DD tetibe teringat plakk kt dye .dye da larh terer pluss comel lagikk pluss pandai .memg perfect arhh .kire balance .n ta berat sebelahh .
btol ta ??akuhh rase .biha ,meyha n nawwarah pon setuju ngn akuhh .rite ?? rite ??
haha :DD

nak gado ea ??!

akuhh ta suke lerr minah sorg neyhh .serabai siott .ta payah cite ler sape dye .minah ue pon seda akuhh cite sal dy .btol ta ??!!

Jealously Quotes at CharmRoyal.com



cukop larh !!!

7.4.09

ini nawwarah nye crita...

hari nieyy...
apa yg best erk??
x de pape pun xcept aq x lyn orang panggil aq nawari..
padan muke...sape sroh!!
kan aq dh WARning,, jgn panggil aq nan name ue..
aq x paham tul larr..
best sgt ke nama 2??
klu mksud x baik, yg kne nanti aq!!
bodo tul larh!!
ssah sgt ke panggil aq nan nama btul aq???
lg sedapp kan??
..hehehhe prasan la pulak..
please everybody,,understand my feelin'
aq rindu kem 2 lorh..
aq ske tengok spec..
isy..isy..isy..sedeyh tul aq..
x taw larh dye 2 skola mane..
nama apa..
ske apa..
nak contact.......lg lar x bleh
tp x pe,,
aq kan x de pape nan dye..
so,,ble aq g tmpt laen t aq cri lar org lain..
hahahahahaha
i'm single but not available
jgn mara,,
x de sape2 pun yg bleh halang aq nk mnat sape2 yg aq ske.
paham x ayt ni?? bwat2 paham larh yerk..
prangai aq mmg mcm ni..
klau dh giler...
mmg mcm org gile
klu dh stresss...
pun mcm org gile..
snang cite aq ni mmg giler lorh!!
aq rindu lar kat bdak2 tigs
alarr...yg ktorg kate twin ue!!
mase kat dlm dorm 2...
aq x pyh cite larr kan,,giler tahap kritikal!!!
klu org lain,,,leyh kata stiap mlm dorg wat meeting
meeting apa??
ada lar...sume cite problem masing2
yg sorang ni cite psal boy,,
ada jgak yg cite psal skola,,
dak2 pengkid n seangkatan dgnnye..
sng cite...klu cite nan dowg mmg dowg paham
coz dowg pun skola 1 alam!!hehehehe

5.4.09

hahaha .na denga cite ta ??jz now sumone said dat us c & p her words .wth ??--- tah pape jekk .
hey .kitorg neyh tak dekk ar miskin mane smpai nk copy paste ayt org .klw nk wat cmtuhh pon ,kitorg amekk kt website yg bagi kitorg copy ayt dorg ue .
simple--jz follow wat ms low said . 'if u accused people easily ,thenn the things will turn back to youhh .rite ???' haha.sory ekk ms low .im copy-ing ur words .ngee--
umm .enough lahh .tuhh jekk yg nk cite .


p/s : klw terase.sory ekk .kitorg tanak carikk gado .but ,if u stat fes ,thenn baru kitorg gado .haha :DD

3.4.09

crazy meyh !

Can you name 13 people you can think of right off the top of your head?Don't read the questions underneath until you write the names of all 13 people...This is a lot more fun if you actually randomly list the names first...No Cheating!!!
-------------------------------------------------------------------
1. SHE :)
2. meyha
3. makpah
4. biha
5. fatin
6. shiroi
7. mama
8. ayah
9. k . ieja
10. muadz
11.iman
12. kakcik
13. adekk
-------------------------------------------------------------------
How did you meet 10?
-he is my schoolmate larhh .
Have you ever seen 4 cry?
-yeah .haha :)
Would 11 and 2 make a good couple?
-absolutely NOT !
Are you good friends with 13?
-yeah .he's my lil bro .dy neyhh gilerkk .
Do you think 5 is cute?
-fatin ?? maybe . :p
Something about number 1?
-she knows everything bout me . hee--- :) [maybe larhh]
How did you meet 8?
-my dad ?? how ekk ?? :DD
What's 7's favorite color?
-RAINBOW :DD
What would you do if 6 just confessed that they liked you?
-SHIROI !wallawe .im speechless .
Fact about 9?
-to me ,she's a unique person .
What does 1 do for a living?
-laughing .hahaha :DD
Would you ever live with 12?
-yeah .she is my jiran larhh .
Is 2 single?
-meyha ?? NO KOMEN ! haha :DD
Where does 7 live?
-same wif me .
What do you think about 2?
-dy neyhh memg gile .ta abes2 ketawa jekk .memg gile ar tuhh .haha :)
Who is 11 going out with?
-donno larhh .
What do you like about number 3?
-her style .haha :DD tah pape jekk .


-liyana-

50 random questions.

1) Do you have a dirty mind?
sometimes .haha :)
2) Have you ever done something you told yourslf you wouldn't do?
um .i think no .
3) What do you look forward to most in the upcoming months?
when i can date wif HER again .haha :DD
4) What are you thinking about right NOW?
-SHE :)
-CRunited
5) Who is the last male(s) you rode in a car with?
of cuhs my dad larh
6) Who is the last person to make you laugh? When?
my CRunited's crews during balekk . :p
7) Have you ever been stalked?
nope !
8) Do you think you will be married by the time you are 35?
abslutely yes !
9) Last two things you drank?
1 . air teh bunga
2 .mineral water
10) Did you wake up happy today?
half .50-50 :)
11) Do you watch TV or listen to music more?
olso half .50-50
12) Would you rather your partner have gorgeous eyes or a gorgeous smile?
gorgeous eyes of cuhs .
13) If someone cheated on you, what would you do?
cheated on him o her back .haha :DD
14) What month is your birthday in?
june larhh. my hadiah ?? :p
16) Who sits next to you in your least favorite class?
sarahniya .p/s : in mt class .haha :DD
17) Would you ever get a tattoo?
no larhh !!
18) If you could choose to live without any emotion, would you want to?
don want !
19) Did you sleep at least seven hours last night?
nope .
20) Do you think that your name defines who you are?
no .haha :)
21) What color eyes do you prefer the opposite gender to have?
brownish ..
23) Would you rather it be sunny or rainy?
rainy ! mandi ujann weyhh :p
24) Where do you work?
im not working larhh .
25) Where is the person you like now?
at home .maybe larhh .
26) Last person you text messaged?
biha n nawarah
27) Who was the last person to call you?
biha
28) What are you doing right now?
sleeping . haha :DD
29) Next time you travel out of the country where will it be to?
um .JAPAN .
30) What color are your eyes?
black
31) Are you allergic to anything?
no .
32) Are you dating the last person you kissed?
no !
34) What color is your hair?
black
35) Who knows a secret or two about you?
my CRunited's crews .
36) Did you have a nap today?
no .sooo sad .ta smpat arhh .
37) What's on your mind?
bout maulidur rasul .wut gonna happen tomorro ??
38) Where did you get the shirt you're wearing now?
my cousin bought it for me . hee--
39) Have you ever wanted to be a teacher?
no !
40) Where were you 1 hour ago?
sleepin in my room .ngantokk weyhh .
42) Has anyone ever told you that they like you more than as a friend?
yeah .im shocked !
43) Do you think the playboy bunny is trashy?
yeah .sengals . :DD
44) Have you kissed anyone in the past week?
yeah .my parents larhh .
46) What was the first thing you thought of when you woke up?
oh gosh ! my hw didnt finished yet .:p
47) If you took a drug test would you pass it?
of cuhs larhh .
48) Is tomorrow going to be a good night?
hopefully YES .
49) Are you comfortable with answering personal questions?
sometimes
50) When is the last time you cried?
last year .haha :DD
-liyana-

1.4.09

adush !

tomorro got japanese paper larhh .haha. :DD
gud luck eaaa CRunited .


-liyana-