1.5.13

wowww!!! It's such a long time since we update this blog...
Dear Candyrainbow's members,
kalau rajin-rajin ke takde keje ke, rajin-rajin la update blog ea...
da berhabuk da blog ni..hehe..
btw,  miss u guys! :D

31.8.11

its wasnt that sweet as i thought:(

its was the most saddest day ever.no1 would have experienced wt i've underwent and i'm done with it.i would not want to make the same mistake ever.guys,studies comes first no matter wt.as life goes on,one day we might probably meet someone if we're meant to be together.i'm not blamming any1 fr wt had happened,but i myself regret wt i've done all this while.i guess this is the perfect punishment ever fr any1 who did whatever i did.i hope my parents would forgive me and never lose hope on me.i promise i'll never ever make you feel down.i'll want to prove myself and become someone worthwhile!but its kinda heart aching when ppl talk at the back of you and eventhough u're friends for many years,they'd forget d friendship bond that was there fr such a long time and just believe a 3rd person.i just cant accept why some ppl out there are so heartless.and they would just throw words which they themselves wont know how heartbreaking their words are sometimes!~meyharshnee~

11.8.11

meha..biha..nawari and lily..
im soooo soooo sorry taw..
coz i really dont know what happen to our cute and awesome blog..
hmmm..
i just wanna to change this blog to the latest one..
sorrry..

sorry girlssss.. :(
from makpah ..
sorry girls :(

7.8.11

assalamualaikum and good evening everyoneee!
hahaha..
da lame btol blog ni ta di update kn..
before 2, ingin saya ucapkan kpd semua, selamat berpuasa!
hehehe~

AHAAA!

nk taw satu cerite ta?
haha~
sebenarnye ade satu cerite yg menyedihkan bagi peminat2 kpop..
actually bnyak music video kpop yg ade simbol2 iluminati dan satanism.,
bnde ni dapat taw pown bile trjumpe page kpop illuminati and satanism kt facebook..
like la kt page ni and sume pasal music video yg ade simbol2 iluminati ade kt situ..
haishhh..
sangat menyedihkan dan mengejutkan bile tgok page 2..
lagi2 lagu super junior yang baru 2 pown ade bnyak sangat simbol2 iluminati-mr simple...
hahaha..
sooo,
as a conlusionn,
jgn la kite trlalu minat dgn kpop sampai taksub kt kpop..
and jinak2 kn diri dengan meminati mpop(malay pop) and npop (nasyidpop)..
hehehehe~

kalau da taw pasal kpop iluminati ni, jgn lupe sebar kn kwan2 yg mmg minat2 giler kt kpop..
salammm~

:)

13.7.10

ohh hyeee ! LIYANA is here ! HAHA such a long time since my last post here :P
sorry guys :)
HAHA

well , I don't know what to write here
HAHA but fr sure , I miss CandyRainbowUnited soo soo much !
bile kite nk united balik ni ?

1.4.10

well..
hello..
korang ni da lme x update blog taw..
lily pon cme..
aq fham..
kmpter ad prob ekh..
haha..
hmm..
sape yg tgok af,,
sokonglah iwn n nad..
eden pon boleh!!
haha..

3.3.10

miss u soooo much,liyana!!!

lily,aq nk ngadu ni....
lately aq penat gler ngan marching,hw,n sume2 tu,...
skrg ni pun aq rasa otak aq dh byk fius,kabel,n pape yg ptut dh putus/hillang/trcabut/pape yg sewaktu dgnnye...hahahaha
aq rndu sgt lar nk dgr suara kau,muka,,ketawa or pape lar yg bwat aq rase kau xde...mcm ne 2 yerk??phm2 sndiri lar...
xlame lg nk exam,,tp seriously aq tataw pe dh jd ngan aq...
aq skrg ni susah sgt nk phm sume2 ni..
aq taw aq mmg blur...(lol tbb)
tp aq rse aq xseteruk skrg,aq blur thp gaban!!
blaja pa,maths,add maths,physic,bio....sng cite sume lar bwat otak aq pning :(
INCLUDING BM N BI K!!
esei aq hari 2 ntah pape..aq rse 2 the WORST esei aq prnah bwat utk exam.
be4 ni pun aq prnah bwat teruk,kn??tp skrg lg teruk...
agaknye npe ekk aq snggup tlis blog mlm2 buta ni??
ok...aq rse 1st maybe sbab kau tade,,,aq dh x byk gelak n happy2 mcm mse kau ada dlu!!
2nd sbab 'geng nakal' aq sume kbnyakan dh tade,,,
aq dh xbrape nk boleh gelak2 n release 10sion mcm dlu..
aq tataw nk cite mcm mne kt org,,,so aq tulis je lar.x dosa kn??
hahaha pape je

p/s:tahun ni aq x jmpe calon lar mne2 senior yg bleh aq admire..hee maybe lpas ni aq setia pd yg 1 kowt...kau taw spe kn,kn,kn??

18.2.10

hey..
mak pah here..
hahaha..
ary 2 aq wish nk ***** nan *****..
tbb la weyh..



i miss someone..
who???
lily..!!
hehehe..

31.1.10

holllaaa,,,,
lily..
i misssss you...
dtg la kt skola,,
huhuhu..
boring la xde ko..
xceria..
haha....



aunty aq ckp muke aq chubby,,
ooohhh..
tidak..
kna diet ny..
haha : )..



i miss her..
who??
dunno..
haha..
giler suda..



...........................................
............................................



fyfa

25.1.10

aduhhhh....

2dae was d bad dae ever in my life,,,,i wuz almost 2 cry 2dae,,,,nana,,,aq rindu kat ko.....kat klass aq senyap jep...x bising lg cam dulu...dulu kte same2 bising dlm klas knn...nawwarah kat klas bknnya layan aq sgt pown cam ko 2...sedih2...sob,,sob...i nk dowk ngan ko....aq sunyi sepi kat klas...x twu nk ckap ngan sape....ko ske ekh wat aq cam ni...aq x bule larr senyap cam ni.....walaupun nnt aq dowk ngan marinah...aq xkn bising cam dulu......daa larrrr.......gud luck yaww.....

6.1.10

nawwarah , happy belated birthdayyyyyy :)


sweet sixthteennnnnnn <33

2.1.10

hey!!!!
aq gram btol kat sowg minah ny...
nk menggedik plak..
panas je tgk muke dy..
rse nk meletop jep..
ahahaha,,,,
xbley tido la..
xngantok deh,,,
ohohoh..
sume owg kt uma ny da tido..
apela,,,,

1.1.10

makpahhhhh !! imyouuuu toooo three four five six sevenn and so onnnnnn :)
HEHEHHHH

btw , sape yg kau rindu tu hahhh selain drpd kitaorang 4 orang ni ??
ohohohoooooo ^^





-liyana-
KORANGGGG!!!!!!!!!!!!!!!
Rindu korang,,,,,,,
hahaha....
KORANGGGG!!!!!!!!!!!!!!!
Rindu korang,,,,,,,
hahaha....
miss u.!!!!
love u babe..!!!!
: )
hohoho..
da lame xtles blog..
aq mcm rindu kt dak 2..
bile dy da abes skola ny,
mcm ssh je nk contact..
huh!!.. :(
aq rindu kt korang weyh..
lily!
nawari!
bha!
meha!
xpe2,
t kte jmpe kt skola..
byk benda nk cite kt korang sume..
hehe..
td aq tgk d sebalik tabir kau aku..
rambot aril xbleh blah la..
haha..
dy wat gaye bwu kowt..
hehehe..
byep..




fyfa.......................